Charlotte was reeds enkele jaren actief in de voedingssector met haar bedrijf He-Be Belgium.
Josephine had net haar eigen Marketingzaak geopend toen het noodlot toesloeg.
Hun 22 jarige broer, Arthur, overleed in 2015.
De naam “Arthur” was voor de familie in het begin heel moeilijk om aan te horen, laat staan uitspreken. Als een soort verwerkingsproces begonnen de zussen de gezonde ontbijtjes die Arthur zo graag at terug klaar te maken. Uiteindelijk besloten ze om een submerk te lanceren die volledig in het teken van Arthur stond. Hij is niet alleen de rode draad voor de productontwikkeling maar ook doorheen de bedrijfsfilosofie, zo is het logo geïnspireerd op zijn handschrift.
Blijkbaar was Arthur niet de enige die verzot was op de gezonde ontbijt- en snackproducten…
Wat begon als een verwerkingsproces groeide als snel uit tot een familiebedrijfje met veel potentieel.
Onze missie is om de kracht van jouw ochtendroutine te laten ontdekken. Om jouw dag met de juiste energie te starten.
Dit doen we door voedzame, energierijke ontbijt- en snackproducten te maken die klaar zijn in een mum van tijd.
Daarnaast willen we inspireren en de juiste tools aanreiken om naast voeding, ook beweging, slaap en stress aan te pakken. Volgens ons vormen dit de 4 bouwstenen voor een krachtige dag.
Onze visie is om de kwaliteit van jouw dag te verbeteren. Om jongeren zoals Arthur de kracht te geven om het beste uit hun dag te halen.